.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیلم را دزدی می‌بینید؛ حتماً نماز و روزه شما هم قبول است!
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد.
فیلم را دزدی می‌بینید؛ حتماً نماز و روزه شما هم قبول است!

به گزارش شمال نیوز ، شایسته نوشته: «فیلم «برادران لیلا» رو دزدی می‌بینی‌د، بعد کنار حرم، برای دنیا و آخرت مردم حرف می‌زنید و تصمیم می‌گیرید. حتماً نماز و روزه‌ی شما قبول است. التماس دعا»

سید جواد پرئی مجری برنامه‌ «مضیف» گفت: ما به نابودی هیچکس راضی نیستیم. قلب ما مشتاق این است که آدمی که دارد اشتباه می‌رود، هدایت شود، ولی آقایی که یک فیلم ساختی با برادران کذا… فکر کردی کار اجتماعی داری می‌کنی؟ گفت از کوزه همان برون تراود که در اوست… من بیشتر فیلم‌های تو را نگاه کرده‌ام. فرهنگ ما را نشناختی. ما هزار تا مشکل داشته باشیم چشم امیدمان به اسکناس‌های ته جیب‌مان نیست. به قیمت ارز روی تابلو‌های صرافی نیست. چشم امید ما به خداست و به اهل بیت و عقایدی که داریم. اگر حالت بد است و تلقین ناامیدی و تشنج می‌کنی، دلیلش را توی خودت ببین! تو در یک جا به پوچی رسیده‌ای.

سیدبشیر حسینی نیز گفت: کسی که هیچ جیز ندارد، برای مردم هیچ چیزنمی‌خواهد. خودشان این سو و آن سوی آب، کاسبی می‌کنند و به ملت می‌گویند کاسبی را تعطیل کن! تو برای گفتن این مطلب که کاسبی‌ات را تعطیل کن» داری پول می‌گیری! با کاسبی نکردن مردم داری کاسبی می‌کنی و می‌خواهی از بدبختی مردم، پول در بیاوری. این خیلی حقیرانه است؛ و تو از شرافت دم می‌زنی؟! من به نظرم این انتقام گرفتن از ملت است.

سعید روستایی کارگردان و تهیه کننده‌ این فیلم پیش از این،  با انتشار یک تصویر از بازیگران فیلم خود، از انتشار این فیلم در فضای مجازی استقبال کرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.619 seconds.